فیلم کوکتل مولوتف | همه چیز درباره فیلم کوکتل مولوتف از داستان تا بازیگران

امین حیایی و احمد مهران فر و پژمان جمشیدی زوج های یک اثر کمدی سینمایی هستند که به زودی اکران می شود و کاری متفاوت خواهد بود. در ادامه تصاویری از بازیگران فیلم کوکتل مولوتف را در شمعدونی مشاهده کنید.

فیلم کوکتل مولوتف

فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری و تهیه‌ کنندگی محمد کمالی‌پور پس از سپری کردن مراحل طولانی طراحی و ساخت جلوه‌های ویژه، طراحی صدا و ساخت موسیقی آماده نمایش شد.

این اثر سینمایی که روایتگر قصه‌ ای کمدی در دهه ۵۰ است که به زودی اکران می‌ شود.

امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی و پژمان جمشیدی با حضور یکتا ناصر، نیلوفر کوخانی، سیاوش چراغی‌پور، علیرضا استادی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا مسعودی، شادی خلیلی، محمد نیکبخت، یاسر امیری، میلاد آرمند، مهرداد فتحی، علیرضا حیاتی، سینا غفاری، مهدی ذاکر، کاوه مرحمتی، سعید عظیمی و سعید امیرسلیمانی نقش‌ آفرینان آن هستند.

عوامل اصلی «کوکتل مولوتف» عبارتند از: تهیه‌ کننده: محمد کمالی‌پور، کارگردان: حسین دوماری، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، موسیقی: سروش انتظامی، طراح صحنه: محمدرضا شجاعی، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، مدیر برنامه‌ریزی: رضا بختیاری نیک، مدیر صدابرداری: سعید زند، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، رضا انصارین،

فیلم کوکتل مولوتفگریم امین حیایی در فیلم کوکتل مولوتف

منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: احمدرضا شجاعی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، تصویربردار پشت صحنه: نرگس سلاح‌ورزی، تیتراژ: اوژن حقیقی، نورپرداز: حسن لشگریT دستیار یک فیلمبردار: حمیدرضا قطب، برنامه‌ریز: مهران شهرآشوب، دستیار یک صحنه: فریاد صالحیان، دستیار یک لباس: مینو صدری، مجریان گریم: مسعود ترغبی، پرهام کاکوئی، آیدین فرضی، دستیار تهیه: مجتبی مرشدلو، دستیار تدوین: یوسف بخشایش، دستیاران صدابردار: حسن صباغ، یزدان خلیل الهی، آکساسوار: علی یوسفی، سرمایه‌گذار و مجری طرح: علی مجیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌ نیا.

حسین دوماری کارگردان

حسین امیری دوماری کارگردان و فیلمنامه نویس است. او به همراه پدرام پورامیری فیلمنامه نویسی فیلم های شنای پروانه، ما همه با هم هستیم و مجموعه نمایش خانگی یاغی (اختصاصی فیلیمو) را برعهده داشته است. دوماری و پورامیری نویسندگی و کارگردانی فیلم های جان دار، نسبت خونی و سکوت کن را نیز در کارنامه دارند.

این کارگردان و فیلمنامه نویس جوان که پیش از این همکاری‌ های مشترکی را با پدرام پورامیری در نگارش فیلمنامه‌های «شنای پروانه»، «ما همه با هم هستیم» و مجموعه نمایش خانگی «یاغی» تجربه کرده و ۲ فیلم سینمایی «جان‌دار» و «یادگار جنوب» هم با کارگردانی مشترک آن‌ها به سرانجام رسیده بود.

«کوکتل مولوتف» اولین پروژه مستقل امیری دوماری محسوب می‌شود که برخلاف تجربه‌های قبلی او در سینمای اجتماعی، حال و هوایی کمدی دارد.

بازیگران فیلم کوکتل مولوتف

امین حیایی، در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد و در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

فیلم کوکتل مولوتفامین حیایی

احمد مهران فر متولد دهم خرداد ماه سال ۱۳۵۴ در شهر کاشان استان اصفهان، نویسنده و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که بیشتر بخاطر نقش آفرینی در نقش شخصیت ارسطو عامل، در سری مجموعه‌های تلویزیونی «پایتخت» به شهرت رسیده است.

فیلم کوکتل مولوتفاحمد مهران فر

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است و دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌ باشد که از تئاتر شروع کرد سپس وارد سینما و در نهایت تلویزیون شد.

فیلم کوکتل مولوتفستاره پسیانی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است و اکنون از پول‌ سازترین و فعال‌ ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌ های اخیر است.

فیلم کوکتل مولوتفپژمان جمشیدی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد و پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم« یکی می خواد باهات حرف بزنه» می باشد.

فیلم کوکتل مولوتفیکتا ناصر

هنرپیشه های تازه ترین اثر کمدی سینما

نیلوفر کوخانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۹ است، ساکن تهران و قد او ۱۶۵ سانت می باشد و یکی از هنرمندان خانم جوان و خوب کشورمان محسوب می شود. این بازیگر فعالیت هنری خود را از طریق فعالیت در پشت صحنه و دستیاری کارگردان آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۱ اولین کار رسمی خود را با بازی در سریال ستایش ۲ آغاز کرد.

فیلم کوکتل مولوتفنیلوفر کوخانی

سیاوش چراغی پور بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در قصر شیرین است. وی از سال ۱۳۸۰، فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر ادامه داد و فیلم سینمایی من، ترانه ۱۵ سال دارم در سال ۱۳۸۰ اولین تجربه سینمایی او بود.

سیاوش چراغی پورسیاوش چراغی پور

علیرضا استادی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد و در بسیاری از فیلم و سریال‌ های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است و به تازگی اجرای مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» را بر عهده خواهد داشت.

علیرضا استادیعلیرضا استادی

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ است. بازی در نمایش «سنجاب‌ ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌ آید و در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.

کمند امیرسلیمانیکمند امیرسلیمانی

شادی خلیلی بازیگر جوان و نوظهور تئاتر و سینما و تلویزیون ایران می باشد و متولد اواخر دهه هفتاد در تهران است و بعد از بازی در فیلم کمدی کوکتل مولوتف در فصل دوم سریال نیسان آبی ۲ در نقش کاملیا بازی کرده است.

شادی خلیلیشادی خلیلی

ایسنا , مهر , افکار نیوز , اینستاگرام

از اینکه مجله شمعدونی رو روزانه مرور میکنید از شما ممنونیم

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*